Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reference

  • Po absolvování prvního dílu školení od Jana a Honzi jsem tušil, že Strategická optimalizace bude školení, které člověka dokáže zase posunout dopředu. Pokud máte v plánu s optimalizací webu začít, rozhodně toto školení navštivte. Dozvíte se zde, jak je potřeba nad optimalizací uvažovat, kdy má optimalizace webu smysl a hlavně vám vše ukážou na příkladech z praxe. Obrovskou výhodou školení je workshop pro uživatelské testování, během kterého si vyzkoušíte, jak takové testování naplánovat, tak i jeho samotný průběh. Vše co se zde dozvíte, můžete druhý den začít uvádět do praxe.

    Vojtěch Kotous, Webdesigner

    9. 11. 2017

  • Sebevzdělávání, ze kterého si odnáším hlavu plnou skvělé teorie, je fajn. Raději si však odnáším konkrétní praktické tipy. A propojení teorie s praxí bylo nosným tématem celého školení. V tom (nejen) bylo opravdu výborné. Mám užitečné poznámky, ještě užitečnější materiály a konkrétní úkoly pro další cestu za lepšími výsledky. Jít na školení Honzy a Jana je zkrátka strategické :).

    Sandra Tejnecká, UX designerka

    9. 11. 2017

  • Honzu znám již delší dobu a vždy je pro mě velkou inspirací. Nyní jsem se zúčastnilo jeho školení Strategická optimalizace, které má s Janem Řezáčem, a nezklamali mě. Jejich školení bylo propracované do posledního detailu. Od programu nabitého informací, příkladů z praxe až po vyzkoušení, jak probíhá testování webových stránek. Za mě říkám velké ANO. Neváhejte a nenechte si ujít jejich školení.

    Petra Vavříčková, TIPA Marketing manager

    9. 11. 2017

  • Strategická optimalizace není jen klasické školení, je to workshop, který změní váš úhel pohledu na dosavadní fungování. Plno praktických ukázek a zážitek z tématických úkolů na místě, který nic nenahradí. Žádné prázdné poučky, ale skutečně odžité rady a zkušenosti - bez obalu. Odcházela jsem s dlouhým seznamem postřehů a věcí, které chci ihned další dny zapracovat. Pomohly tomu i skvěle předpřipravené materiály ke stažení. Velice tleskám a workshop doporučuji každému, kdo chce zamakat na efektivitě svého projektu, ušetřit si pár vysilujících pokusů a omylů a posunout se strategicky dál.

    Martina Svadbíková, majitelka e-shopu Bellarose.cz

    9. 11. 2017